Boring

Jag har inget kul att blogga om! Jag vill blogga om lite andra grejer förutom mitt liv. Några ideér? Kommentera gärna i så fall :D

Jag red Shibban förut iaf. Det gick bra, jag red barbacka på ridbanan. Igår red jag ju också, vet inte om jag skrev nåt om det? Det gick bra då med, hon var jätteduktig! Det var så kul innan jag skulle gå upp från ridbanan igår. Hästarna i hagen brevid sprang som bara den och busade och bockade och så. Shibban blev ju ganska uppspelt och började tassa på tårna eller vad man nu ska säga ;) Det kändes så kul så jag satte mig lite överdrivet fint och så såg det ut som att hon var värsta fräna dressyrhästen ;) Så red jag hela vägen upp till stallet, haha! ♥


Gammal bild...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0