Dagens

Dagens vill: En färdig fransk manikyr så att jag slipper göra det sen.. Och jag vill tona håret, men vill inte slita på det trots att jag har börjat få en ful utväxt..

Dagens klädsel: Ridkläder än så länge, men det blir väl ett par mjukisbyxor och ett linne.


Dagens smycken: Ett armband


Dagens smink: Nada


Dagens frisyr: Tofs


Dagens låt: Girls fall like dominoes - Nicki Minaj


Dagens planer: Har ridit redan, ska städa och dammsuga på rummet.


Dagens saknad: Lussebullen, eller Lucifer som han heter <3 (våran gamla hund.)


Dagens dummaste: Ingen


Dagens misslyckande: Bröt en halv nagel ;)


Dagens drog: Knäckebröd


Dagens köp: Inget


Dagens godis: Blandat


Dagens humör: Glad och lat :)



Ett kort från i måndags när jag red Shibben barbacka på ridbanan :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0