God Jul.

Ja, god jul. Igår var det julafton, jag hann inte skriva något igår men jag hade kul igår :). Familjen tillsammans fick ett Kinect till vårat Xbox 360, sen så fick vi 2 spel till det och idag så köpte vi ett till som jag precis har spelat. Vi har Dance Central till det också, jag ska försöka få pappa att dansa en duell mot mig ;P.
Sen fick vi en sak så att vi kan spela musik från datorn (min spotify alltså ;D ) till radion :).
Jag fick pengar, 2 presentkort, ett kit med grejer från Dove, Twilight Eclipse, ett smink kit och lite annat :).
Idag så har jag och min familj varit  och ätit hos mormor, sen så åkte jag, pappa och lucas till Ica Maxi och handlade. Medan pappa gick och handlade mat så gick jag och plockade på mig lite grejer, som hårfärg, en tandborste, saker till Elvira och 3 ansiktsmasker :).
Hoppas ni haft en bra jul också :)
Bilderna från julafton har jag inte laddat upp på datorn, men vi får se om jag orkar lägga upp nåt senare :).

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0