Hemma idag.

Hejhej!
Ja idag är jag hemma. Det känns jättekonstigt i halsen och sen tror jag att jag har blivit förkyld :(. Det är inte bra...
Men i alla fall, idag ska jag bara sitta vid datan, titta på tv och äta chokladmuffins som mamma bakade igår och sen så står det en väldigt fin chokladsockerkaka som jag nog kommer att lägga vantarna på sen. Den är bakad av självaste moi !;).
Och sen tror jag att min FRIDA tidning kommer att komma i brevlådan idag också :). Då har man något att läsa också.
I söndags fick jag ett par nya skor. Jag lägger upp en bild på dom sen.
Förresten, jag skrev ju aldrig hur det var i helgen när jag var hos Nellie, Adam och Thea ju. Det var roligt, vi åt tacos, kollade på Idol och Cirkus Möller och sen så var Thea jättegosig! Hon är kittlig på kinderna, så gulligt!♥

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0