Idag var de stan och stallet som gällde.

Hejhej!
Idag så var jag ute i stallet på förmiddan och fixade med hästarna lite fort för jag skulle in och fixa iordning mig och åka in till stan sen. På a6 så var det ju fullt med folk (nästan ;P) och jag fick seriöst damp på en som stod i kassan i en affär. Alltså, det var 1 framför mig som skulle byta nånting och den som stod i kassan fattade inte och frågade bara den brevid om hjälp. Så ''den'' bara stod där och log och började pilla lite med några påsar brevid kassan!?. Alltså hur seg får man va?! Sen efter 5 minuter bara ''ska du byta den eller?'' Nehe, det var ju verkligen inte därför som han framför mig stod där. Sen när det var min tur så tog det typ 500 år för den i kassan att ta betalt. Åh, vad jag kan störa mig på folk ibland!
Men jaja.
I alla fall så köpte jag: ett par tights, ett svart linne, en stor tröja, en stickad stor tröja, tofsar och lite småsaker.
Sen så mötte jag upp pappa så vi åkte till Ica Maxi ;). Jag fick ett par söta tofflor som ser ut som ballerinaskor med rosetter på och sen en Hello Kitty filt. Gulligt :D ♥ Ica Maxi har ju allt så ;P.
Bilder kommer väl på klädesplaggen när jag har på mig dom. Sen måste jag leta på min kamera. Jag får panik utan den alltså!

Gonatt ♥



Shibban förra vintern :) ♥


Bild från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0