Tisdag idag ;).

Hejhej!
Jag kom hem för en stund sen. Det var sista skoldagen idag och imorgon är det skolavslutning! Sen är det jullov!:D. Jag var inne i stan igår och köpte julklappar. Det enda jag köpte till mig själv var ett armband som bestod av massa olika armband, jag är stolt över mig själv för att det var det enda jag köpte till mig ;).
Nu får jag ju inte skriva vad jag köpte till alla ifall nån av dom skulle läsa det här ;). Men Elvira fick sin julklapp i förväg. Det var en klätterställning som man kan hänga i taket. Sen så fick hon en majskolv och 2 hamstergodisar som sitter på en gnagarpinne i storlek XXL ;D. Hon var så bortskämt så hon har inte ens börjat äta på den ;P.
Men jag skriver mer sen, jag ska äta god mat som pappa lagar snart :).

Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0