-

Hejsan!

Igår färgade jag håret en gång till. Det blev väldigt fint :). Det blev ganska mörkt men det är ändå i den mer bruna nyansen :).
Vi hade friluftsdag i skolan igår med bowling och bad. Jag kunde inte bada för jag får ju inte blöta mina tår ett tag efter operationen. Men jag bowlade hela dagen :D.
TV4 var där och filmade på eftermiddagen. Sen så gick hon som filmade och undrade om hon fick filma precis där jag och några andra bowlade ;P. Men det blev väl bra :).

Idag så skrev jag 3 prov!:O Ett SO-prov, ett Matte-prov och ett Engelska-prov/test. So-provet var ganska svårt eftersom jag, såklart, glömt att läsa på. Jag var så trött när jag kom hem så jag tänkte bara på att det var Matte-provet jag skulle ha idag. Men imorse så kom jag på det när jag lade ner So-boken i väskan :P. Men nu ska jag läsa lite på spanskaglosorna och sen ska jag gå och lägga mig :). Har ingen bild att lägga upp på min nya hårfärg men det kommer :).

Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0