Äntligen helg!

Hejsvejs! Nu är det äntligen fredag igen. Det är bra, det. Synd bara att helgen är 2 dagar. Det är lite grejer jag borde göra nu i helgen. Det är:

* Städa rummet

* Sova;)

* Rensa i gaderoben

* Möblera om?

* Rida<3

* Städa lite i stallet

* Sitta vid datorn;)

Sen skulle det vara kul att gå ut och fotografera lite för det var ett tag sen nu. Och nu på hösten så kan man ta väldigt fina bilder. Men får se om jag hinner. Nu ska jag i alla fall äta nåt och sen så får vi se vad jag hittar på av alternativen ovan. Sitta vid datorn kanske?;) Hehe, nee men jag kanske går ut och tar lite kort, det blir bra :). Här är lite kort på mig också :)



Snygging... ;)

Fint linne tycker jag:)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0