^^

Hejhej. Jag hann inte skriva något igår för jag var med en kompis nästan hela dagen och sen var jag för trött för att skriva när jag kom hem. Men nu skriver jag för fullt :). Nu sitter jag och lyssnar på musik (ovanligt;P) och sen så har jag varit ute och hälsat på hästarna och så gav jag dom morötter också. Det uppskattades!:) Älskar dom<3. Vi fick tillbaka spanskaprovet idag också. Jag borde vara nöjd och det är jag väl också fast sen så är det ju alltid det att det känns som att man sitter och pluggar och skriver bra och så men sen när man får tillbaka provet så känns det alltid så lite på något sätt. Fast det är väl bara jag som tänker så såklart. Imorgon slutar vi klockan 4. Känns lite sådär halvkul men det får man väl stå ut med. Det känns som att jag är så ofokuserad och helt någon annan stanns för det mesta nu för tiden. Sen känns det som att man försöker gå och lägga sig i tid när man vet att man ska upp tidigt men när klockan ringer på morgonen så känns det som att man precis stängt ögonen.
Jaja, men jag ska gå nu men jag skriver kanske mer sen eller så skriver jag imorgon.
Pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0