,,,,

Hejhej. Sitter och är glad över att huvudvärken har gått över. Bakade chokladmuffins förut och det blev jättegott!<3 Sen så får man ju månadspeng snart också. Jag har kommit överens med mina föräldrar att ansvara för mina pengar så man får ju välja lite för att visa att man klarar av att åka in till stan utan att behöva fråga någon av mamma eller pappa om just den tröjan eller dom jeansen. Utan nu ska jag kunna det själv. Jag tycker det är god tid för mig att skaffa en vinterjacka. Jag är inte den som tänker på att skaffa vinterjacka så fort det börjar mörkna ute. Men nu så får jag se till att det blir av. Antingen får det bli en enkel svart jacka eller så funderar jag på att skaffa en röd eller blå eller något sånt :). Med nån fin detalj eller detaljer:D. Det får vi se. Sen måste jag skaffa mig lite småsaker också. Nagellack, mascara och sen vill jag skaffa mig någon mysig kofta också :). Men nu ska jag gå och titta på Bonde söker fru.
Pusshej<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0