Musik<3

Hejhej! Kom hem från basketen för en stund sen. Även om jag är ganska nyopererad fortfarande. Sitter och lyssnar på musik på min kära spotifylista<3. Idag ska vi sälja 1 eller 2 kattungar till också. Sen ska det komma 2 till människor som ska titta på dom andra vi inte säljer idag. Kommer sakna dom som åker! Varje gång så säljs alltid min älsklingskatt först!
Igår så åt vi jättegod mat! Det gör vi ju annars med men vi åt förrätt, varmrätt och desert :)
Bilder kommer nu:)


Ska städa mitt rum idag ;)

Hasselbackspotatis med fläskfilé, bönor och grönpepparsås :) MUMS!<3

Efterrätten är nåt med smultron, och det är......

...Tigerpudding!!<3

MUMS!<3


Kommentarer
Postat av: Nellie

VAD GOTT!! GE MEJ!! :D

2010-10-10 @ 17:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0