Opererades idag.

Hejsan. Idag opererades jag i mina tår pga nageltrång. USCH! Det var inte kul! Det som gjorde ont var sprutorna. Den första sprutan gjorde väldigt ont faktiskt. Jag skulle fixa i båda stortår och det var 2 sprutor i varje stortå! Men sen funkade inte bedövningen helt så jag fick ta sprutor några gånger till. Men det kändes inte jättemycket för jag var ju redan bedövad som tur var! Och nu har jag haft väldigt ont dom senaste timmarna för bedövningen släpper. Feber har jag fortfarande men nu är det halsen som krånglar :/. Att det alltid ska vara nåt ;). Men nu ska jag äta chokladmousse bara för att jag har varit så duktig idag :D. Bjuder på lite halvdåliga bilder också:)
Hejdå<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0