Hejhej!

Nu är det full fart i huset igen! Jag har varit hemma själv från när jag kom hem till tjugo i åtta ungefär. Det var faktiskt väldigt mysigt och kul att ha huset som sitt eget för några timmar. Man kunde sitta vid datan utan att någon tjatar om att få sitta efter och man kunde läsa på till spanskaprovet i lugn och ro, det behövdes!;) Nej, det kanske inte behövdes så mycket men det var skönt med lite lugn när man läser på.
Snart ska jag göra någon god kvällsmat och fortsätta bevara den här mysiga känslan. Sen har ju Idol börjat nu också. Det säger jag ju varje kväll men det är ju nästan varje kväll ju!;P 
Sen ska jag gå och lägga mig om nån timme och sen så är det fredag och skola igen!
Tur att det är helg sen så att man får lite sovmorgon! Men nu ska jag gå. Jag börjar få slut på grejer att skriva om ;). Skriver mer imorgon! Lägger in en suddig bild också, ifall någon undrar vad jag hade på mig idag ;P
Puss godnatt!:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0