Ett bra avslut på lovet

Jag gick ut till stallet vid klockan 8 och red Shibban barbacka, mysigt med en liten kvällstur ju! Innan idag så åkte vi bort till några vi känner som bor en liten bit från oss. Dom har en jättesöt hund som jag tog lite bilder på. Jag lägger nog upp dom bilderna imorgon. Hon är en rottweiler och en sån hade vi när vi bodde i Mjölby. Jag saknar honom, den lilla Lussebullen som han kallades. Det blir nog till att skaffa sig en sån i framtiden ;) ♥
Det har ju varit helt underbart väder idag också. Jag har varit ute hela dagen och haft sol på mig hela tiden. Jag måste skaffa mig en jumpsuit snart känner jag! ;D

Nu ska jag kolla vem som vinner Körslaget och sen ska jag duscha.

Puss godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0