Jag har gjort en sak...

...Nämligen färgat håret! Jag kunde inte bestämma mig ifall jag skulle färga håret blondare eller mörkare så jag fägade det brunt, igen! Jag ska nog lägga i en till så att det blir lite ljusare.

Jag har varit jätteförkyld i några dagar nu, sen i onsdags tror jag.. Och jag är fortfarande det. Igår var det som värst för då kunde jag inte ens prata! Idag så är jag lite bättre men jag har väldigt ont i halsen fortfarande.

Och inatt så var jag ganska klumpig om man säger så... Jag väckte mig själv vid klockan 3 ungefär av att jag slog in näsan i väggen! Det gjorde ont och så blödde det massa! Jag somnade om vid 4 ungefär. Det var inte så jätteroligt precis!

Sen så har jag spelat in en videoblogg idag också på datorn, men den blev hemsk så jag kommer nog inte lägga upp den!
Det får bli en bättre videoblogg någon annan gång.

Puss på er! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0