Vilken härlig dag ♥

Hejsan! :D
Idag har jag varit ute nästan hela dagen. Det har varit så himla härligt väder! På förmiddagen gick jag ut och red Shibban barbacka. Hon var jättesnäll ♥ Sen så tog jag med hennes träns och så satte jag mig och putsade det ute i trädgården. Sen gick jag med Bamse och så har jag bara luggit och slappat ute i solstolen.

Sen så kom en oväntad gäst hem till oss idag. Nämligen en söt liten katt. Hon var jättekelig och långhårig, skogskatt förmodligen ;), hon var brun/svart/vit/grå/röd hehe ;P. Vi har ingen aning om vart hon kom ifrån. Det är inte så många som har katt som bor nära här, så hon har nog gått en bra bit. Just nu i skrivande stund så sitter hon ute i trädgården och halvsover. Man ska ju inte mata katter som bara dyker upp men jag känner att jag måste det snart så att hon inte svälter där ute! Hon låg och sov i mitt knä förut när jag låg och solade där ute, så gullig är hon! ♥

Sen så är det en sak till... För några dagar sen så fick jag hem en grej jag beställt, nämligen ett skal till min mobil! Det är chockrosa och man fick med ett nytt plastskydd också, det var bra tajmat för jag tänkte byta plast i alla fall. Jag beställde det från skal-man.se. Här är en bild på det :).

Pusshej ♥


Bilden är från skal-man.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0