15 sanningar om mig

1. Jag hatar spindlar, sniglar, ormar, fjärilar och allt sånt. Jag springer oftast ut ur rummet så fort jag kan om jag ser en spindel.. Det var en spindel på mitt rum nyss, den fick pappa komma och ta hand om..

2. Jag har aldrig sett en hel Harry Potter film.

3. Jag älskar att ha mössa och ibland hatt på mig, men har det typ aldrig bland folk.


4. Jag älskar att prova olika stilar, men när det sen är dags att gå ut bland folk så byter jag till något mer ''normalt'' innan jag går ut. Det vill jag gärna ändra på..

5. Om jag går in i en affär, det kvittar om det är ICA, Statiol eller H&M, jag måste köpa något! Shopaholic?

6. Jag tycker inte om att visa mig i solglasögon, det gör jag bara ibland om jag måste..


7. Jag har inte missat ett enda avsnitt av The Vampire Diaries ;)

8. Jag tror ganska mycket på det övernaturliga, spöken och andar. När jag är själv hemma kan jag skrämma mig själv väldigt mycket genom att tänka på att det går runt en ande i rummet eller huset. Och ju mer man tänker på det desto mer drar man till sig andarna så jag tänker på att inte tänka på det för mycket ;) Men det går sådär..

9. Jag tycker om att se på skräckfilm, bara jag ser på den med någon. Medans jag ser filmen så är det jättespännande och så, men nästa gång man är själv efteråt så är det inte kul.. Jag tycker tex inte om att titta bort från en spegel och sen titta i den igen, pga en skräckfilm jag såg en gång..

10. Jag har tvångstankar. Om jag ser något jag vill ha så blinkar jag på det 2, 4 eller 8 gånger och sen på mig själv lika många gånger. Sen räknar jag väldigt ofta till 4, när jag går och sånt. Jag måste ibland också sätta ett visst antal fingrar på bordet, datorn eller vad det nu kan vara..

11. Jag är oftast ganska blyg. Det finns människor jag skulle kunna prata mycket mer med om jag bara orkade/vågade.

12. Jag dricker nästan aldrig Cola, Pepsi, eller annat kolsyrat.

13. Jag kan oftast varje låttext jag hör. Och jag sjunger hela tiden hemma och när jag är själv. ''Rappar'' gör jag också. Men jag skulle aldrig våga sjunga/rappa framför någon/några. Och med rappa menar jag typ Nicki Minaj, Pitbull och så..

14. Om jag kunde skulle jag ändra nästan hela mitt utseende.

15. Jag gillar inte att gråta bland folk. Jag försöker så gott jag kan för att inte göra det när jag känner att tårarna är på väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0