22 augusti

Godmorgon!
Jag har ätit frukost nu, jag ska bara dricka upp min Dumle Oboy, det är gott! Senare idag ska vi ner och äta hos mormor igen, och så ska vi vara lite mer med Petra innan hon åker hem idag.. Hon och Stefan ska få se på huset vi ska flytta till. Sen ska jag nog tillbringa sista dagen på sommarlovet i stallet, jag ska rida Shibban innan vi åker och äter. Sen ska jag måla lite i nya huset också. 

Sen fick jag ju en hel påse med hårfärg igår, så jag funderar på att göra det lite ljusare.. Det läskiga med dom här hårfärgerna är att inte är någon vanlig förpackning utan detta är typ frisörhårfärg som dom har hos frisören så det är bara en massa flaskor med färg i.. Fast jag fick en sån där vanlig hårfärg också ;) Men jag ska prata lite mer om det med Petra sen..


Här är en jättegammal bild på mig och Nellie från 2008/2009 ;) ♥
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0