Blondin eller brunett? Mörkblond! ;)

Jag hade tänkt bli blond i måndags men nu är jag ljusbrun i håret istället. Jag ska se till att gå till frisören innan skolan börjar, få det klippt + mycket blonda slingor! Det blir nog fint! Sen ska jag nu fram till skolan börjar inte platta det alls! Och jag ska försöka att inte platta det så mycket när skolan börjat heller! Jag ska inte ha det så mycket uppsatt, förutom när jag rider. Och om jag ska ha det uppsatt ska det vara med tofsar utan metallspännen! TÄNK PÅ DET!! Det sliter mycket mindre på håret då!

Låta håret självtorka eller så handdukstorkar jag det! Föna det ibland och avsluta med kalluft också kanske ;)
Då blir det ganska platt!

Jag ville bara skriva ner mina löften här så att jag kommer ihåg dom, haha ;)
Iaf, idag jobbade jag till 2, sen åkte jag till Linnéa och var med henne. Skoj skoj! :)
Imorgon ska hon komma hit! Hon kommer hit tidigt på morgonen men hon ska göra lite annat först så jag går ut till henne sen när jag vaknat till lite, hehe ;P.

Vi ska nog åka och bada om det blir soligt, sen ska vi vara ute hos hästarna. En film blir det nog också!( som alltid, Linnéa, haha ;P ) Det är roligt :)



Ursäkta bilderna, men trött är jag ;)
Jag vill bara visa hårfärgen ;). Det syns kanske inte så mycket nu men men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0