Flytt på lördag :D

Hejhej!

Igår flyttade vi hästarna till deras nya stall. Det gick väldigt bra att lasta dom, det var väl lite stressigt men det gick så bra för det var ju flera år sen dom åkte transport. När vi skulle lasta av gick Judy av först, då blev Shibban väldigt stressad för hon gillar inte att bli lämnad själv, och först gick det inte backa ut henne heller för hon ville gå framåt, men till slut slängde hon sig bakåt och lämnade mig i transporten ;)
Mamma tog tag i henne där ute så ledde jag in henne i stallet.

Dom har fått en ny hästkompis i stallet också, en frieser som heter Ella. Hon är så fin! När vi släppte ut dom i hagen igår så sprang dom så fint, och två andra hästar från hagen brevid kom för att hälsa ;) Det är så härligt att se!

Linnéa var med och hjälpte till med Judy och att hålla i Shibban när vi skulle lasta, tack för hjälpen :D

Och på lördag flyttar vi! Jag har packat två lådor med kläder nu, jag ska snart fortsätta packa..




I nya stallet :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0