Hejhej!

I söndags var det ju allsång, och jag ska lägga upp bilder därifrån sen. Men vi sov ju över hos Emma också. Då såg vi på Easy A och Sorotity Row. Easy A var väldigt rolig, och Sorotity Row hade jag ju sett en gång innan men den var ju ändå spännande. Sen igår så var jag och Linnéa hemma hos Bella lite innan vi skulle hem. Vi tänkte se på en film alla vi 3 men sen åkte Linnéa hem. Så jag och Bella såg på Paranormal Activity 2. Den var sjukt obehaglig! Man bara satt och väntade på att något skulle hända! Och vad rädd man blev när det till slut hände något! I oktober så kommer 3:an på bio och då ska jag och Bella försöka få med oss Emma och Linnéa och se den på bio! Jag vet inte ens om jag kommer våga se den efter att vi såg trailern! Fy, den var ju läskig redan då! ;)

Nej men, nu ska jag iaf snart kolla på Vampyrer suger, jag har viljat se den ett tag nu! Sen ska jag rensa lite!

Pusshej ♥


Bild från Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0