Liten inköpslista!

I mitt nya rum ska jag till slut ha en del nya möbler. Men först och främst så ska vi flytta! Det är ju bara 2 veckor kvar nu ungefär! Jag har en bild i huvudet på hur det ska se ut. Måla ska vi göra i några rum innan vi flyttar in, men mitt rum och några andra sovrum ska vi måla så fort vi kan efter att vi flyttat in. Jag ska köpa en del grejer ganska snart, det jag behöver mest just nu är ett laptopstöd! Jag sitter ju gärna med datorn i knät! Men nu så står den i sängen här framför mig. Jag ska också skaffa en sängstomme till min säng sen, men jag har bara inte hittat ''the one'' än ;). Jag har några olika som jag tänker på men sen får vi se vad som passar bäst i nya rummet! Jag ska också ha en ny taklampa, ny byrå, ny bokhylla, ny matta och lite mer, men det man ju köpa lite i taget. Jag ska inte stressa utan jag vill att allting ska vara jättefint i rummet!


Detta laptopstödet fanns i svart och grått också, men jag tror jag ska ha det vita :)

Spotlights så att man inte slår i huvudet i en hängande lampa hela tiden ;)



Mycket förvaring ska det vara! Fast i en massa snygga korgar! :)
Den sista ska jag nog ha i min nya byrå på något sätt!


Och någon sån här sängstomme typ ;)
Den översta gillar jag mest :)
Bilderna är från IKEA.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0