Tisdag

Idag tog vi klasskort och det blev väl inte så jättebra har jag en känsla av.. Fast man brukar ju oftast säga så ;)
Skolan drog ju igång som vanligt idag, enligt schemat. Jag skulle slutat tre men vi fick sluta 2 idag, så jag hann hem till hovslagaren som skulle komma halv tre. Det var en ny hovslagare som hetter Pernilla (tror jag hon hette) som vi hade denna gången. Hon var duktig så vi får se hur vi gör med hovslagare när vi flyttat sen, det är ju bra och smidigt om man har samma..

Nu ska jag ta bort allt som ligger i bäddsoffan som är i mitt rum för snart kommer det några som ska köpa den, sen ska jag packa minst 1 låda iaf ;)


En annan bild ni inte fick se från när Linnéa var här och fotade ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0