Wiieee! :D

Hejsan!

Nu så har jag gjort en grej jag kanske berättar om ifall det skulle leda nån vart.. Hoppas det!

Idag i skolan började jag sy en one piece på elevens val. Det fick bli en svart med vita dragkedjor och så ska jag sätta ett tryck nånstans på den. Jag ska börja sy på den imorgon!

Sen när jag kom hem så bakade jag chokladbollar, mumsigt! Sen har jag som sagt sett till att göra en annan liten grej, hemlig än så länge..

Jag känner mig jätte effektiv och duktig, jag har lust att gå ut till stallet och borsta Shibban nu. Fast det kanske inte är så kul att borsta en blöt häst ;)..

Jag ska nog göra matteläxan senare, lika bra att få det gjort. Sen har vi fler läxor så det är väl bara börja..

Nej, jag ska gå ut till hästarna nu.

Pusshej ♥ :)


Så söt! En sån skulle man ha! ♥
Bild från Google


Kommentarer
Postat av: brownie

Var gärna med och tävla om veckans blogg! http://angelicaeva.blogg.se/2011/august/veckans-blogg-1.html

2011-08-30 @ 20:54:29
URL: http://angelicaeva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0