8/12 - 2011

Förlåt för dålig uppdatering hörrni, men den här veckan har varit full av prov och läxor. Jag hade no-prov i tisdags, i onsdags hade jag so-prov och imorgon har jag spanska-prov. roligt... Men det känns skönt att få det gjort.

Annars har jag idag städat rummet och hos Elvira, duschat, varit ute hos hästarna nyss, pluggat och lite så.
Nu har det börjat snöa/regna ute också så hoppas snön är här för att stanna nu. När den ändå är här nu kan den lika gärna stanna ju. Hoppas jag kan skojrida lite på fälten i helgen då, så kan jag lägga upp en massa roliga kort! :D

Nu ska jag fortsätta plugga till spanskaprovet sen ska jag sova.

Puss godnatt! ♥ :)


En arkivbild från vintern 2010.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0