Söndag.

Det var evigheter sen jag bloggade sist ju! Men nu så skriver jag igen :)♥
Denna veckan så har jag praoat på Cabbes polkagrisar, och veckan innan det så var det sportlov + att det är prao i 1 vecka till sen så vi 8:or är ''lediga'' i 3 veckor! :D♥.
I fredags så fick jag med mig en godisburk och polkagrisar, så jag har ju inte varit utan lördagsgodis ;)♥.
Igår så red jag shibban och det ska jag nog göra idag också, hon är jätteduktig :D♥.
Jag har ju färgat håret också! Färgen ''coffee brown'' blev någon nyans mörkare än min tidigare bruna hårfärg.
Jag lägger in lite bilder också :)♥

Pusshej


Jag häromdan :)

:D

Lunch ;)

Polkagrisar. Jag har slått in dom ;).

:)

En söt liten hårboll kom och mötte mig en dag när jag kom hem ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0