2010

Bilder från 2010..


Jag började gå från blond till brunett...

Mycket god mat.. (det kommer det blir ikväll också, vi ska äta nån god pasta i sås med bacon och så ;D ).

Jag blev moster till världens sötaste bebis Thea ♥

Skolavslutningen. Alltså vad blond jag var. Jag blir lite chockad även fast blond är min naturliga hårfärg ;P.

Jag skaffade Elvira på våren...

..Men min älskade lilla Edgar dog i höstas :'(
Tänker på dig sötnos ♥

Jag var med i Grännas luciatåg. Det gick bra till slut men man blir nervös innan man ska börja!
+ att jag fick en gratis biobiljett ;).

Jag, Linnea och Emma gick på allsång i Gränna. Jag var ju tvungen att ta en bild med Babben ;).

Stallet var (och är jag fortfarande i) var och varanann dag. Min älskade Shibban på bilden ♥

Jag blev brunett vilket jag är än idag :).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0