Åkte skridskor och spelade curling idag.

Hejsan!
Ja, idag så var det ingen skola, det var en aktivitetsdag vi åkte in och spelade curling och åkte skridskor. Jag är knappast så bra på det ena eller de andra.. På curlingen så hade man en sko som var jättehalkig och en sko som inte var halkig. Sen när det kommer till skridskor så är ju inte det min starka sida precis. Jag fick åka bakom och hålla i Linnea nästan hela tiden. Fast jag åkte själv också. Det såg nog ganska kul ut när jag åkte själv ;). Jag glömde ta kort men jag hann ta några i slutet när vi hade åkt färdigt och nästan skulle gå till bussen.

Pusshej


Vi satt och tittade på när några spelade hockey.

Linnea sitter och tittar :).

Hehe ;).

Kommentarer
Postat av: Vemundjasmine

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-09-08 @ 11:28:38
URL: http://vemundjasmine.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0