15 år idag!

Ja, idag blir jag 15 år :). Jag blev väckt för ett tag sen av att alla andra i familjen försökte vara lite tysta där nere när dom gjorde i ordning allt ;). Jag fick frukost på sängen och så fick jag lite paket att öppna också. Jag fick presentkort på Gina Tricot och H&M, sen fick jag en tröja, två blommor, grattiskort, tofsar, örhängen och läppglans. En del av dom paket fick jag av snälla mormor och lite av dom fick jag av moster Annette och kusin Alexander.

Och av snälla mamma och pappa (och resten av familjen) så fick jag en dator! :)
Jag har önskat mig det ett tag nu och man blev ju inte lite misstänksam eller så när det sista paketet var stort och ganska tungt ;). Det var en fin stor bärbar Acer. Den var jättelen ovanpå och vid tangenterna. Färgen är mörkblå/svart och det är den jag skriver ifrån nu. Jag ska installera The Sims 3 på den snart :D <3

Skriver mer sen!
Pusshej ♥


Tröjan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0