Allsång imorgon! :)

Hejhej!
Det var ett tag sen jag skrev nu, men jag har inte tänkt på att blogga riktigt när det har varit så fullt upp med flytt och allt! Imorgon så är det först jobb, men efter jobbet ska jag vara med Linnéa, Emma & Bella! Vi ska gå och äta nånstans, sen blir det allsång i Gränna hamn och sen ska vi sova hos Emma! Det blir roligt roligt! Och nu kan jag ta kort också tack vare Linnéa som hjälpte mig! Tack så mycket :) <3

Idag så har jag jobbat lite på förmiddagen, sen åkte jag till några några som vi känner som bor lite längre bort på vägen, det var kalas där för deras 2 barn. Resten av familjen (nästan hela familjen) var redan där. Lucas var hemma.. Dom har ju skaffat hundvalp nu, den är sååå söt! Och deras andra hund Ia är så duktig på att visa den vad som är rätt och fel! <3

Jag har tittat lite på sommarkrysset nu, snart ska jag gå upp och packa! Jag får se om jag hinner blogga imorgon..



2 bilder från allsången förra året..
Varför behöll jag inte det här blonda håret för? Jag ska bli blond igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0