Hjälp?

Nu så har jag sett en film som heter Raise your voice, den var sorglig, men väldigt bra!
Shibban har fått vila idag, så jag gick bara ut och fixade lite annat i stallet föut. Min kamera funkar typ inte så jag kan inte lägga över några kort :'(
Det är konstigt, jag kan ta kort med kameran när det inte är något minneskort i, men om det är i så står det ''skyddat kort'' och man kan inte ta kort! Men kolla på bilder kan man men man kan inte radera bilder heller! Är det minneskortet det är fel på då? HJÄLP TACK!!
Jag vill ju kunna ta kort nu på söndag ju! Då är det allsång och så vill jag kunna ta kort på en annan söt sak också! ;)


Bild från google.

Kommentarer
Postat av: Linnea:)

Om du tar ut och kollar på minneskortet så finns det en lite knapp elr vad man ska kalla det för. Med den så kan man låsa minneskortet, titta så att du inte av misstag har råkat tra i den så att du låst det. Har du gjort det så är det bara att dra tillbaka den så funkar det igen;) Är inte säker på att det beror på det men du kan ju alltid kolla:)

2011-07-28 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0