Jag blir så j*vla irriterad!!!!!

Jag blir så sjukt trött på människor som bara först är snälla mot en, men som samtidigt pratar skit om andra och som typ försöker hjärntvätta en så att man ska tro och tycka likadant! ''Det viktigaste är att du ska må bra nu!'' Aa visst, hell no! Jag kan la själv märka när jag mår bra och mindre bra! Jag kan leva själv! Jag behöver inte andra människor som säger vad jag ska göra! Jag kan bestämma själv! Det gjorde jag ju långt innan dessa människor kom in i bilden!!!! Fy fan vad jag stör mig!! Jag klarar mig bättre själv! Sno inte alla ifrån mig!! Sluta att hjärntvätta varje människa!! Försöka går ju, men det går inte att vända mig mot folk jag bryr mig om! Jag färgar håret hur ofta jag vill, det är mitt hår!!!! Jag tänker leva mitt liv, inte någon annans eller efter någon annan!!!! FATTA DET!!! Att vara en skitjobbig tonåring behöver jag ju inte bara vara mot mina föräldrar, vilket jag inte är!!! Jag kan väl vara det nu, mot alla jag inte gillar!!!!!!!??? JA, det kan jag, för jag bestämmer vad jag ska göra och vara, och se ut som!!!!! Jag vill inte ens att dessa människor ska läsa den här bloggen om ni nu gör det!!!! Vilket jag hoppas att ni inte gör!!!!!! Och det är så jävla lågt att tjata om saker när man är som sårbarast!!!!!!!FY FAN FÖR DESSA MÄNNISKOR!!!!!

Jag menar inget av detta till mina vänner eller min familj bara så ni vet!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0