Lite om gårdagen.

Igår så var Linnéa och Emma här. Dom hade med sig sina systemkameror så dom tog kort på när jag red Shibban barbacka (hon var jättesnäll!♥) och sen tog vi en massa kort på kattungarna. Vilka små linslusar alltså! ;)

Sen gick vi ner och badade i bunn. Fast vi solade mest på bryggan!

Senare på kvällen så kollade vi på Scary movie 1 och halva Scary movie 3.

Jag ska se till att lägga upp lite bilder från igår här i bloggen sen!


Och imorgon så fyller man 15 år, det känns inte så nu men när man öppnar paket imorgon så känns det nog lite mer ;).

Nu ska jag snart äta mat och sen ska jag väl se på tv eller gå upp och titta på film. Shibban har fått vila idag så jag putsade hennes träns istället. Imorgon ska jag rida i alla fall :) ♥

Puss godnatt! <3


Här är en bild från när vi var i Bunn igår. Fler bilder kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0