Nu är färgen i! :D

Klockan 9 ska jag skölja ur färgen. Det var häftigt med det där mousset asså! Först så vände man bara flaskan upp och ner 2 gånger sen så var mousset färdigt! Fast det blev ju inte mousse i flaskan utan det blev det när man pumpade på pumpen! Skitcoolt!;)
Jag var tvungen att testa att hålla handen med mousse i upp och ner bara för att se om det droppade något, dom gör ju det på reklamen. Det gjorde det inte! ;D

Och idag så var det svettigt värre på zumban asså! Jag trodde jag skulle svimma för att solen låg på så och sen skulle man ju hoppa runt och dansa också ;). Men det är jättekul med zumba och i höst när det startar igen så tänker jag fortsätta med det! :) ♥ Det var ju sista gången idag :(.


Den här färgen tror jag det var ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0