Rensa sadelkammaren!

God morgon!
Nu ska jag gå ut och rensa lite i sadelkammaren. Jag ska bara packa ner lite grimmor, schabrak, benlindor och annat sånt... Det känns så svårt att packa ner saker i stallet innan man har flyttat hästarna, för man behöver ju fortfarande grejer till dom! Men dom ska ju inte byta grimmor eller schabrak hur många gånger som helst innan flytten så det är ju lugnt ;). Shibban har fått lite långledigt nu medans jag flyttar grejer hela tiden. Jag kommer att kunna rida mer regelbundet sen när vi har flyttat om ca 2 eller 3 veckor! Det är ju en del som ska göras innan man flyttar! Idag ska vi köra flera gånger med saker som bara kommer från garaget! Det tar ju sin tid om man säger så!


Jag har tyvärr inget bra kort på sadelkammaren att visa er, för jag sitter vid pappas dator. Men lite senare kommer det att dyka upp en hel del flyttkort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0