Shop til you drop! ;)

Hejsan!
För en stund sen så kom jag hem från stan, vi hämtade med oss pizza på vägen hem, gott! Jag hittade mina ridbyxor! :D Fast dom fanns inte i min storlek just nu :'(..... Men i september eller oktober så kommer dom igen, så då blir det raka vägen till Hööks för mig, haha! ;)

Men jag hittade ju ett par andra fina! Jag är jättenöjd med dagens köp! Jag har inte köpt något onödigt utan jag har köpt saker som man aldrig kan ha för mycket av! :D

Jag köpte:


En sån där lotion som man gradvis bygger upp en fin solbränna med ;)


Jeanstights med extra sömmar vid knäna och dragkedja där bak. Det blev inte så jättebra bilder, men jag orkade inte ta en massa mer kort ;)

Ett jättegulligt linne :)

En svart/lila/rosa randig grimma till Shibban, hon tappar alltid sina grimmor i hagen så det är bra att ha extra måånga grimmor till henne ;)

Två mössor till, nu har jag en av varje färg ;)

Ett par ridbyxor! Rutiga fick det bli den här gången, jag tycker det är fint!
Jag är mycket nöjd som sagt! Bättre bild kommer!

Godis till hästapollarna! ;)

Och godis till Elvira! Hon fick också två påsar med hundgodis och annat gott så hon kommer nog bli glad när hon vaknar sen! ;) ♥

Här är en bild på mig också, det var ett tag sen! Håret ser liite ljusare ut, men det var mest hårbotten och topparna som blev ljusast. Jag skulle låtit färgen sitta i lite längre, men nu ser det mycket jämnare ut! Jag ska färga det ljust men det får bli om en vecka typ! Håret ska få vila lite nu, och jag ska skämma bort det med inpackningar! ;)


Kommentarer
Postat av: hästgalen tjej

vart köper man mössorna som de står i love my horse

2013-08-20 @ 13:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0