Ska snart åka!

Det blev inte en så jättelång bloggpaus, 2 dagar eller nåt sånt tror jag?. Jag tänker fortsätta skriva på den här bloggen, jag kan inte låta andra människor sätta käppar i hjulen hela tiden. Jag fortsätter i alla fall liksom.

Idag har jag jobbat och gjort lite nytta på hotellet, att tjäna pengar är ju aldrig fel! ;). Jag sparar ju till mina ridbyxor.

Nu ska jag snart åka iväg med pappa och några syskon. Det är ju så att vi är mitt uppe i en flytt just nu och då så håller vi på att köra grejer hela tiden. Jag kan berätta lite mer om det i ett eget inlägg senare!

Psst! Ett tidsinställt inlägg kommer nog att dyka upp snart, håll utkik!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0