Snart läggdags, ska upp tidigt imorn!

Imorgon ska jag och Lucas åka med mamma ner till Gränna på morgonen, lite innan 10 ungefär. Det är ju marknad i hamnen som man måste gå på ju ;) Nee, men jag har inget bättre för mig imorgon så då kan man ju lika gärna gå och kolla lite. Så imorgon ska jag gå upp vid 8 typ. Det är skittidigt nu förtiden! ;)

Lucas sitter här och vill sitta lite vid min dator så då ska han väl få det då. Han sitter så tålmodigt här och spelar spel på min mobil medans jag skriver.

Jag var ute och red barbacka på Shibban förut också. Hon var jättesnäll som vanligt!
När Lucas har suttit färdigt ska jag se på film och försöka sova. Frågan är bara vilken film man ska se?



Hmm?
Bilderna är från Google.




Imorgon kanske jag inte kan skriva så mycket men jag ska försöka skriva på morgonen och kanske göra några tidsinställda inlägg :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0