Slänga, rensa, sälja och packa!

Hejhej!
Jag ska snart gå ut till stallet och rida Shibban tror jag.. Barbacka får det bli idag, det är/har varit väldigt varmt idag så det är mysigt att rida barbacka! Sen ska jag sätta ut lite saker på blocket, bland annat 2 hamsterburar som jag inte behöver längre, någon som vill köpa? ;)
Sen ska jag packa, rensa, slänga och packa lite mer.. Det tar aldrig slut detta! Det är sjukt att man har köpt på sig såå mycket grejer genom åren! En del saker jag hittar som jag köpte för ett bra tag sen skulle jag aldrig kunna tänka mig att köpa nu! Så det säljs eller slängs, det beror på vilket skick det är i.


Ett kort från idag när vi var uppe vid Brahe hus :)
Det är coolt att man kan se det så häftigt ovanifrån!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0