En liten update + dagens outfit!

Hejsan, och glad midsommar på er! :D
Igår var jag, Nellie och Thea i stan och hade en riktigt mysig tjejdag! <3 :)
Först gick vi och shoppade lite nere i centrum, sen åkte vi upp till A6. Det första vi gjorde när vi kom fram utanför A6 var att gå direkt till IKEA och äta, vi var huuungriiiga! ;)
Sen gick vi på A6 och handlade lite grejer där också. Jag hittade väldigt många fina grejer. Mest kläder, och Elvira fick lite också :) <3
Jag kan visa er allt imorgon! :D

Men nu kan ni få se på två av grejerna i alla fall. Det är nämligen vad jag hade på mig idag :)


Man ser inte shortsen så bra men jag orkade inte ta kort med kameran
(som jag inte vet vart den är) ;)
Men men, på bilden ser ni en jättesöt tröja som vi hittade på New Yorker.
Jag och Nellie köpte varsin, den är såå söt! Sen köpte jag och Nellie varsina
mjukisshorts också. Dom är jättemysiga att gå runt i hemma!
Om ni undrar vad det är för fläck på spegeln så är det bara jag som var lite klumpig
när jag skulle sminka mig, hehe :P
Psst, nagellacket är också nytt ;)

Och idag har jag inte gjort nånting. Det enda vettiga jag gjort var att följa med
ner till Gränna för att köpa jordgubbar och glass! :P
Jag har tittat på min Vampire Diaries box som kom igår och sen har jag tittat på 2
filmer som vi också beställde. Vilka filmer?, ni kanske undrar. Jag visar imorgon :P

Denna lilla update blev inte så liten trots allt, haha ;)
Pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0