Idag var jag modig!

Jag gick och tog blodprov! Haha, nej men jag har aldrig vågat göra det innan, och jag har aldrig behövt heller nu på senaste tiden. Man blir ju fegare med åren ;). Jag gick dit bara sådär och tänkte prova i fingret, men när jag gick därifrån så hade jag blivit stucken i både fingret och armen, *stolt* :). Idag kändes det liksom bra, och min ena moster och jag hade ett litet pepptalk innan ;).

Jag har tillbringat dagen i Gränna och tjänat lite pengar eller vad det nu blir, för jag har hämtat mina syskon på dagis och vaktat dom hos mormor. Jag ska snart gå ner till ICA och möta pappa där, sen ska vi handla och åka hem, skönt!

Skriver mer sen!
Pusshej ♥



Hehe ;)

Kommentarer
Postat av: Imreirmelin

Hi! Your website is really interesting! I like it!

2011-10-07 @ 12:52:17
URL: http://imreirmelin.blogspoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0