Jag ska sova hos Nellie & Co inatt :)

Jag ska sova här inatt som sagt. Imorgon ska jag, Nellie och Thea åka in till stan och shoppaaaa ;)♥. Jag får se vad jag hittar :).

Imorse gick jag upp klockan 5(!), fast jag vaknade halv 5 men jag kunde bara inte somna om. Så jag gick upp, gick ut till stallet och red Shibban barbacka. Hon var så snäll :) ♥ Fast jag börjar känna mig lite trött nu ;).

Sen åkte jag med mamma och alla avdelningar från fritids upp till Logen och red. Jag hjälpte till att leda runt alla barn. Jag fick rida på en jättesöt ponny i slutet och jag hoppade lite också :). Det var jättemysigt! ♥



En bild från förra gången jag var här ;)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0