Shibban ♥

Hejsan!
Ny dag, nya tag ;). Jag kom in från stallet för en stund sen. Fast idag så red jag inte utan jag pysslade bara lite. Jag gjorde en ponnyfläta i Shibbans man, en inbakad fläta i svansen och en knopp i pannluggen. Eftersom att hon är lite rädd om huvudet så trodde jag att hon skulle röra sig hela tiden, men hon stod helt stilla med slutna ögon och bara njöt, naaw!♥

Sen så borstade jag ju henne såklart och ledde ut henne i hagen för att ta lite söta kort. Lucas hängde med ut (efter en massa tjat) och fotade vissa kort. Fast jag fick honom att hålla i grimskaftet en kort stund så att jag kunde ta lite kort också.
Här kommer dom:




Det var Lucas som ville ha ett kort på hennes mule ;)




Jag tänkte knoppa manen först, men sen gjorde jag ponnyfläta istället.
Jag har gjort bilden ljusare så att ni kan se ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0