Tillbaka från stallet ♥

Jag var ute och red nyss, Shibban var jättesnäll och duktig fast det var någon vecka sen jag red henne. Jag skrittade lite barbacka. Sen efter att jag ridit Shibban så tog jag ut Judy i grimma och grimskaft och gick lite med henne. Jag försöker vänja dom båda vid att vara själva. Judy var lugn som en filbunke men Shibban är vanare vid att vara själv ute än inne så hon var lite nervös. Men dom skötte sig jättebra i alla fall.

Och en grej jag inte berättat är att Kexet har fått kattungar! Hon fick det för två och en halv vecka sen ungefär. Det är fyra stycken: en grå med vita tecken, en röd med vita tecken, en kolsvart (vad jag har sett än så länge) och en beige/vit. Dom har ganska mycket päls och har jättesöta ögon! ;) En bild på dom finns längre ner.
Så om någon vill ha en katt eller kattunge, kontakta mig på [email protected].




Den röda syns inte på bilden, men kontakta mig om du är intresserad! :)

Eller om du är intresserad av en större katt :)

Shibban var tvungen att ta öronen bakåt när jag ville ha en fin bild ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0