Aktiv?

Hejhej!
Idag så slutade jag tidigt så jag var hemma kvart över 2. Jag gick ut till stallet direkt och longerade Shibban. Hon var jätteduktig, jag är så stolt över min ''lilla'' tjej ♥ :D.
Jag longerade henne i ca 20 minuter och sen så borstade jag och gav massa morötter till både Shibban och Judy :) ♥.
Sen efter att jag var klar i stallet så tänkte jag gå in men vädret har ju varit toppen idag så jag bestämde mig för att gå ner till sjön och ta lite kort. Jag ringde Nellie och pratade med henne på vägen också, kul med sällskap ju ;)♥.
Sen efter jag hade varit nere vid sjön så gick jag upp på fältet och tog lite mer kort med min chockrosa kamera ;P.
Jag var ute och gick i 1 timma ungefär. Det var mysigt och solen sken ju också!
Det känns att jag har varit ute ett tag idag för jag är trött!
Här kommer lite bilder från promenaden, stallet och på dagens outfit! :) ♥

Pusshej ♥


Dagens klädval ;)

Solen skiner :D

Jag ;)

Shibban i söndags :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0