Har klippt mig!

Hejsan!
Ja, det var ju i torsdags jag klippte mig men det är ju ändå kul att veta? Ni kommer nog ändå få se det på kort inom kort och då är ni ju förvarnade ;).
Jag toppade lite bara och sen klippte jag LUGG! ;).
Det blev bra faktiskt, tycker jag i alla fall men alla får ju tycka vad dom vill ;).

För en stund sen så lagade jag och mamma mat. Det blev en egen variant på pasta carbonara :).
Det blev jättegott faktiskt!

Jag får se om jag orkar rida senare sen, annars så får Shibban en dag ledigt ;) ♥

Nu så kommer en bild på mig i lugg så ni får se hur det blev :).

Pusshej ♥


Jag i lugg ;)

Fast jag kan ju fortfarande lägga undan luggen ;)

Här en en teckning jag målade i förrgår tror jag ;) Inte så jättesnygg men jag tänkte visa den i alla fall ;).

Bilderna är skickade till datan från min mobil så det kanske inte är den bästa kvaliten ;P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0