Onsdag igen då..

Hejsan!
Jag sitter och funderar på om jag ska ut och gå en liten stund eller inte. Det är ju inte jättevarmt ute nu, eller? Jag får se hur jag gör..
Jag känner mig faktiskt jätte (eller någorlunda ;P) nyttig! Jag dricker Actimel varje morgon. Det ska ju tydligen innehålla massa goda bakterier. Man känner sig nyttig när man har druckit den i alla fall, haha ;). Sen så äter jag nyttiga flingor ;D. Jag sover mycket också, typ 8-10 timmar varje natt. Ibland blir det bara 7 timmar men det är ju bra det med. Och det händer ju inte så ofta. Sen så ser jag till att gå ut och gå lite varje dag också. Fast man rör ju faktiskt på sig utan att tänka på det med. När man shoppar tex ;). Fast jag äter ju godis och chips och sånt med, det är ju gott ju ;). Jag ska nog gå ut och gå, jag bestämde mig för det nu i skrivande stund ;).

Jag har ju målat lite idag också :)
Det blev ett hästhuvud. Det brukar bli hästar när jag inte kommer på eller orkar måla något annat ;).
Jag blev faktiskt nöjd med det även om det inte var supernoga gjort. 
Här kommer lite bilder på dagens outfit, teckningarna och min nyttiga mat :)

Pusshej ♥


Dagens outfit :)

Hästhuvudet :). Det syns nog inte så bra, bilderna är tagna med mobilen ;)

Här är ♥ jag målade :)

Flingorna :)

Med vaniljsmak ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0