Soliga söndag

Hejsan!
Jag tror att jag har blivit förkyld eller nåt, jag nyser liksom hela tiden! Men jag överlever nog hoppas jag ;)
Men förutom det så har det ju varit sol hela helgen och det är ju sååååå bra! Igår så red jag Shibban ute i solen och det är ju så mysigt! Jag ska rida barbacka idag tror jag :)
Men det är ju synd att det är snö ute, IGEN! Fast det började ju smälta lite i fredags till och med, bra! :)
Jag ska nog åka in till stan någon dag i denna vecka som kommer. Sen får jag se när jag ska ta dom där hålen ;-) ...


Pusshej ♥


Här är lite bilder från när jag red igår. Jag red med longeringslina som mamma
höll i. Jag övade på att få henne att gå böjd innåt och lite så, därav linan.



Sen när jag hade ridit färdigt så kom en bonde med en ny hösilagebale till hästarna.
Den ställde han ner i hagen så att hästarna ska få gå och äta på den så fort dom är hungriga ;).
Jag tog lite kort på när dom åt förstås ;)

Min söta Shibban ♥

Hehe, Judy äter uppe och Shibban äter det som ramlat ner :) Älskar er sötnosar ♥

Vill ni se alla bilderna och lite mer bilder från andra dagar så gå in på www.grimmskaft.blogg.se

Jag vet att det stavas med ett m egentligen men det var redan taget och jag orkar inte heta något annat komplicerat eller långt ord ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0