Tjoo!

Jag sitter just nu och lyssnar på Britney Spears låt Till the world ends på spotify.
Jag färgade ju håret igår. Det blev som tänkt sådär ;). Jag ska färga om det på söndag. Men det blev inte jättefult, utan jag passar faktiskt på att ta massa bilder nu när jag har en rödblond färg i håret ;).
Jag och lucas gick ut och gick med dom söta vovvarna Bamse och Kaj i förmiddags. Det var ett tag sen jag träffade dom, och dom blev jätteglada! ♥
Vi fick lite godis också för att vi är så snälla och går ut och går med hundarna :).
Sen så lagade jag mat åt mig och Lucas för vi har varit själva hemma tills nu ungefär.
Det blev pastaskruvar och falukorv. Jag är jättebra på att laga mat ;). Nej men det blev faktiskt gott :D.
Jag får se om jag lägger upp en bild på hur jag ser ut i nuläget sen ;)

Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0