Dåligt med uppdatering

Tjoo!
Jag har helt enkelt inte hunnit skriva, vädret har ju varit underbart dom mesta dagarna om jag inte minns helt fel? Jag har målat mycket också. Jag ser framstegen själv, även om det inte är jättefina teckningar. Just nu så dampar det så jag kan inte skicka över bilderna på mina ''mästerverk'' just nu ;), men det kommer det lovar jag.

MVG på So-provet också!  Det var om franska revolutionen, och det fixade ju vi 3 som var en grupp!

Nu ska jag kolla om jag hittar någon som jag kan måla av (eller gå efter som mall om ni fattar vad jag menar? Så att jag kan gå efter ansiktsdrag och så.)

Det står mellan:

Selena gomez

Kristen Stewart

Kim Kardashian

Ni får gärna tycka till om vem jag ska försöka måla ;)
Jag kanske målar alla om jag inte kan bestämma mig :D

Pusshej ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0